שאלות ותשובות

כותרת עמוד

באזילה מספקת כלי ניטור ומחקר מתקדמים, המספקים ללקוחותיה הבנה מה הקהלים שלה חושבים, מעדיפים ורוצים בזמן אמת, לצורך ניתוח והפקת תובנות בהן ניתן לעשות שימוש עסקי אפקטיבי.

באזילה אוספת באופן שוטף טקסט מאתרים שבהם יש שיחה דו-כיוונית עם משתמשים וצרכנים, או בינם לבין עצמם. אנו סורקים רשתות חברתיות בהן: פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, יוטיוב וטוויטר. זאת לצד כתבות, בלוגים, פורומים ועוד.

היתרון המרכזי של מחקרי ההקשבה של באזילה הוא שבמחקר באזילה המידע המנותח הוא אותנטי לחלוטין: הצרכנים, מצדם, פשוט מביעים את דעתם בפורום או בכל זירה אחרת. זאת, בניגוד לסקרים או קבוצות מיקוד, שחשופים להטיות רבות בשל אופן איסוף הנתונים. כמו כן, איסוף המידע בזמן אמת מאפשר לבדוק מה אדם באמת הרגיש באותו רגע שכתב במקום לשאול בדיעבד איך הוא הרגיש בחוויה הצרכנית שלו.

ניטור מאפשר זיהוי מיידי של השיח על המותג, התמודדות עם אירועים בזמן אמת ומדידה כמותית של נתונים על פני תקופות זמן ובהשוואה למתחרים רלוונטיים בקטגוריה. מחקר, לעומת זאת, כולל ניתוח מעמיק שמתבסס על נתוני הניטור אבל מאפשר גם לייצר תובנות עמוקות על המותג, להעריך את יתרונותיו וחולשותיו כפי שהם מתוארים על ידי הצרכנים, לאפיין את מצבו לעומת מתחריו, ולזהות הזדמנויות שעומדות בפניו לאור ניתוח השוק.

מערכת באזילה זכתה בפרסי UI ו UX בשל נוחות השימוש בה. המערכת כוללת סרטוני הדרכה קצרים ומלווה בשירות אנושי מקצועי הזמין להדרכה, גם בזום, על מנת שתועלו ליהנות משימוש יעיל ואיכותי. לאחר בניית השאילתות אנו בוחנים את מידת הדיוק ומאפשרים קבלת ההתראות ודוחות המערכת גם באפליקציה, בה תוכלו לבחור את התזמון הנכון עבורכם לקבלת ההתראות. באזילה משרתת מאות חברות וארגונים מובילים ודסקים מקצועיים של חדרי בקרה במגוון שפות, במידת הצורך ניתן להזמין שירות הטמעה לתהליך עבודה עמוק ומותאם אישית לארגון.

עיקר המחקר הוא תובנות עמוקות על הצרכן, בין אם אנו בוחנים מסע מטופל, גורמי השפעה על לקוח או טיעונים בעד ונגד חיסונים, נדרש מחקר שבוחן לעומק את הדיונים האותנטים, ומנתח את סנטימנט הצרכנים, לרבות זיהוי הנושאים המרכזיים שאליהם המותג מקושר בשיח הצרכנים. בניגוד לפעולות זיהוי ומיפוי השיח, שנעשות באופן אוטומטי לחלוטין על-ידי המערכת, המחקר נעשה על ידי צוות חוקרים מיומן של באזילה, שמתבסס על הנתונים שנאספו באמצעות המערכת כדי לבצע ניתוחי עומק על המותג וסביבתו התחרותית.

באזילה פועלת בכפוף לדרישות החוקיות המחמירות ביותר בנושאי פרטיות משתמשים (GDPR) ברשת האינטרנט ומשנה את צורת הסריקה בהתאם למגבלות הפרטיות של האתר.

שאלות תשובות

רוצים להתייעץ עם מומחה? השאירו הודעה ונחזור בהקדם:

    באזילה מספקת כלי ניטור ומחקר מתקדמים, המספקים ללקוחותיה הבנה מה הקהלים שלה חושבים, מעדיפים ורוצים בזמן אמת, לצורך ניתוח והפקת תובנות בהן ניתן לעשות שימוש עסקי אפקטיבי.

    באזילה אוספת באופן שוטף טקסט מאתרים שבהם יש שיחה דו-כיוונית עם משתמשים וצרכנים, או בינם לבין עצמם. אנו סורקים רשתות חברתיות בהן: פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, יוטיוב וטוויטר. זאת לצד כתבות, בלוגים, פורומים ועוד.

    היתרון המרכזי של מחקרי ההקשבה של באזילה הוא שבמחקר באזילה המידע המנותח הוא אותנטי לחלוטין: הצרכנים, מצדם, פשוט מביעים את דעתם בפורום או בכל זירה אחרת. זאת, בניגוד לסקרים או קבוצות מיקוד, שחשופים להטיות רבות בשל אופן איסוף הנתונים. כמו כן, איסוף המידע בזמן אמת מאפשר לבדוק מה אדם באמת הרגיש באותו רגע שכתב במקום לשאול בדיעבד איך הוא הרגיש בחוויה הצרכנית שלו.

    ניטור מאפשר זיהוי מיידי של השיח על המותג, התמודדות עם אירועים בזמן אמת ומדידה כמותית של נתונים על פני תקופות זמן ובהשוואה למתחרים רלוונטיים בקטגוריה. מחקר, לעומת זאת, כולל ניתוח מעמיק שמתבסס על נתוני הניטור אבל מאפשר גם לייצר תובנות עמוקות על המותג, להעריך את יתרונותיו וחולשותיו כפי שהם מתוארים על ידי הצרכנים, לאפיין את מצבו לעומת מתחריו, ולזהות הזדמנויות שעומדות בפניו לאור ניתוח השוק.

    מערכת באזילה זכתה בפרסי UI ו UX בשל נוחות השימוש בה. המערכת כוללת סרטוני הדרכה קצרים ומלווה בשירות אנושי מקצועי הזמין להדרכה, גם בזום, על מנת שתועלו ליהנות משימוש יעיל ואיכותי. לאחר בניית השאילתות אנו בוחנים את מידת הדיוק ומאפשרים קבלת ההתראות ודוחות המערכת גם באפליקציה, בה תוכלו לבחור את התזמון הנכון עבורכם לקבלת ההתראות. באזילה משרתת מאות חברות וארגונים מובילים ודסקים מקצועיים של חדרי בקרה במגוון שפות, במידת הצורך ניתן להזמין שירות הטמעה לתהליך עבודה עמוק ומותאם אישית לארגון.

    עיקר המחקר הוא תובנות עמוקות על הצרכן, בין אם אנו בוחנים מסע מטופל, גורמי השפעה על לקוח או טיעונים בעד ונגד חיסונים, נדרש מחקר שבוחן לעומק את הדיונים האותנטים, ומנתח את סנטימנט הצרכנים, לרבות זיהוי הנושאים המרכזיים שאליהם המותג מקושר בשיח הצרכנים. בניגוד לפעולות זיהוי ומיפוי השיח, שנעשות באופן אוטומטי לחלוטין על-ידי המערכת, המחקר נעשה על ידי צוות חוקרים מיומן של באזילה, שמתבסס על הנתונים שנאספו באמצעות המערכת כדי לבצע ניתוחי עומק על המותג וסביבתו התחרותית.

    באזילה פועלת בכפוף לדרישות החוקיות המחמירות ביותר בנושאי פרטיות משתמשים (GDPR) ברשת האינטרנט ומשנה את צורת הסריקה בהתאם למגבלות הפרטיות של האתר.

    שאלות תשובות
    כותרת עמוד